Search the entire page
BIP | Mieroszewski Centre

bip Centrum Dialogu im. Juliusza Mieroszewskiego

Skargi i wnioski

1. Centrum Dialogu im. Juliusza Mieroszewskiego przyjmuje i rozpatruje skargi i wnioski z zachowaniem zasad określonych przepisami działu VIII ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. – Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2023 r. poz. 775, z późn. zm.) oraz rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 8 stycznia 2002 r. w sprawie organizacji przyjmowania i rozpatrywania skarg i wniosków (Dz. U. poz. 46).

2. Przedmiotem skargi może być w szczególności zaniedbanie lub nienależyte wykonywanie zadań przez właściwe organy albo przez ich pracowników, naruszenie praworządności lub interesów skarżących, a także przewlekłe lub biurokratyczne załatwianie spraw (art. 227 Kodeksu postępowania administracyjnego).

3. Przedmiotem wniosku mogą być w szczególności sprawy ulepszenia organizacji, wzmocnienia praworządności, usprawnienia pracy i zapobiegania nadużyciom, ochrony własności, lepszego zaspokajania potrzeb ludności (art. 241 Kodeksu postępowania administracyjnego).

4. Skargi i wnioski można wnosić:

  1. pisemnie na adres: Centrum Dialogu im. Juliusza Mieroszewskiego, ul. Jasna 14/16A, 00-041 Warszawa albo skrytka pocztowa 44, 00-950 Warszawa;
  2. za pomocą faksu pod numer + 48 22 295 00 31;
  3. za pomocą poczty elektronicznej na adres: kontakt@mieroszewski.pl;
  4. ustnie do protokołu.

5. Interesanci w sprawach skarg i wniosków przyjmowani są, z wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy i dni dodatkowo wolnych od pracy, w budynku siedziby Centrum Dialogu im. Juliusza Mieroszewskiego (ul. Jasna 14/16A, 00-041 Warszawa), w następujących dniach i godzinach:

  1. w poniedziałki w godzinach 9:00 – 17:00;
  2. w dniach od wtorku do piątku w godzinach 9:00 – 15:00.

6. Dyrektor Centrum lub wyznaczony zastępca Dyrektora Centrum przyjmuje interesantów w sprawach skarg i wniosków, w wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy i dni dodatkowo wolnych od pracy, w budynku siedziby Centrum Dialogu im. Juliusza Mieroszewskiego (ul. Jasna 14/16A, 00-041 Warszawa), we wtorki w godzinach 13:30 – 14:30, po uprzednim ustaleniu terminu spotkania. W sprawie ustalenia terminu spotkania należy telefonować pod numer + 48 22 295 00 30.

7. Skargi i wnioski powinny zawierać co najmniej imię, nazwisko (nazwę) i adres zgłaszającego oraz zwięzły opis treści sprawy. Skargi i wnioski niezawierające imienia i nazwiska (nazwy) oraz adresu wnoszącego pozostawia się bez rozpoznania.

Our website uses cookies to provide better access to the content and for statistical purposes. By clicking on any link on this website, you consent to the use and storage of cookies. Find out more.